Hvilke betalingsalternativer godtar du?
Vi tar gjerne imot sikre betalinger via Paypal eller de fleste populære kredittkort. Du kan også betale via direkte bankoverføring i Europa, og systemet vårt vil sende våre fulle bankopplysninger via e-post, men vær oppmerksom på at dette alternativet kan forsinke forsendelsen av bestillingen din med 1 eller 2 virkedager til betalingen er ryddet. N.B. Vi tar ikke American Express eller Diners Club for øyeblikket.
Hvor mye koster levering?
Fraktkostnaden til Norge er € 4,95
Hvordan kan jeg stole på selskapet ditt?
Vi er en ISO1385 registrert medisinsk utstyrsprodusent. Du er velkommen til å sjekke ut våre sertifiseringer og registreringer hos TÜV SUD i Europa ved hjelp av deres elektroniske database.
Bare søk på firmanavnet vårt "DERMFIX".
https://www.tuev-sued.de/industry_and_consumer_products/certificates
Er nettstedet ditt sikkert?
Når du bestiller eller får tilgang til din Dermfix online shoppingkonto, vil du merke at nettstedet vårt er bekreftet som sikkert via Sectigo Limited (https://sectigo.com/). Vi bruker utvidet validering-sertifisering for å gi maksimalt autentiseringsnivå.
Er kortopplysningene mine trygge hos deg?
Når du sjekker ut, vil du se at vi bruker en sikker side for korttransaksjoner og personlige opplysninger, eller du kan også bruke kredittkortet ditt via Paypal. Vi lagrer ikke kredittkortopplysninger, og vi deler heller ikke kundeopplysninger med tredjeparter.
Hvor mye koster levering til andre land?
Fraktkostnaden for disse europeiske landene er € 4,95:
Andorra, Østerrike, Belgia, Bosnia-Hercegovina, Kroatia, Tsjekkia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike Tyskland, Gibraltar Hellas Guernsey, Ungarn, Irland, Isle of Man, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen Luxembourg, Makedonia, Nederland, Norge , Polen, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spania Sverige, Tyrkia, Storbritannia.
Fraktkostnaden for disse europeiske landene er € 8,95:
Grønland, Jersey, Malta, Sveits.
Fraktkostnaden for disse landene er € 12,95:
Bulgaria, Kypros, Island.
Fraktkostnaden for disse landene er € 19,95 (og ytterligere importavgifter kan gjelde):
Albania, Bahrain, Hviterussland, Georgia, Israel, Hong Kong, Qatar, Russland, Saudi-Arabia, Singapore, De forente arabiske emirater.
For leveranser utenfor Europa ytterligere kostnader (toll og importavgifter eller avgifter kan gjelde). I disse tilfellene må de ekstra kostnadene betales av kjøperen ved import og er ikke inkludert i våre publiserte priser.
Alle bestillinger sendes i vanlig emballasje. Vi bruker normalt DHL eller UPS. Følg sporingsnummeret ditt, og eventuelle DHL- eller UPS-notater gjennom døren din, for å sikre at varene ikke blir nektet (da dette kan medføre ekstra kostnader for deg hvis vi trenger å sende varene på nytt).
Hvis leveringsdestinasjonen ikke vises ovenfor, kan dette bety at vi ikke leverer til det landet, men du kan be om et unntak ved å sende oss en e-post, og vi vil prøve å tilby en rimelig løsning avhengig av varene som bestilles.
Hva om jeg kjøper mer enn en vare?
Våre transportavgifter er faste, slik at du kan kjøpe mange av de samme varene til en enkelt transportkostnad.
Hvor lang tid tar levering?
Vi sender fra et sentralt europeisk lager, og varer er vanligvis alltid på lager, så avhengig av din nøyaktige plassering i Europa er dette normalt innen 3 til 5 dager, selv om du bør kunne bruke det tildelte sporingsnummeret ditt for å enkelt overvåke fremgangen. Du kan alltid sende oss en e-post for å sjekke bestillingen din.
Kan du levere til arbeidsadressen min eller en annen boligadresse?
Dette er normalt ikke noe problem i det hele tatt. Bare fyll ut den alternative leveringsadressen når den vises i kassen. Vi vil kontakte deg hvis det er noen sikkerhetsproblemer.
Hvordan bestiller jeg?
Det er enkelt å bestille fra Dermfix! Når du har funnet en vare du ønsker å kjøpe, klikker du bare på knappen "Legg i handlekurv" på produktets beskrivelsesside. Du kan når som helst sjekke og justere innholdet i handlekurven din ved å klikke på "Handlekurv" -knappen øverst til høyre på siden. Hvis du bestemmer deg for å fjerne en vare fra handlekurven, klikker du bare på "X" for produktet du du vil fjerne. Du kan også justere mengden av et produkt i handlekurven din ved hjelp av + og - knappene eller ved å endre antall viste varer og klikke "Oppdater handlekurv". Forutsatt at antallet du har bedt om er tilgjengelig, vil du se nå de justerte mengdene samt de nye totale kostnadene (hvis du angir et antall som er større enn tilgjengelig mengde, vil kjøpsmengden gjenspeile den maksimale tilgjengelige mengden).
Når du er fornøyd med valget ditt, bør du klikke på “Fortsett til kassen” -knappen for å fortsette. Deretter må du oppgi faktureringsadresse, leveringsadresse (hvis forskjellig), e-post, valg av leveringsmåte og til slutt betaling via et av alternativene som tilbys. Hvis du velger å "Opprette konto", må du også oppgi et passord, men dette vil tillate deg å sjekke og spore bestillingene dine i fremtiden og skrive ut ekstra kopier av fakturaer eller enkelt bestille på nytt. Til slutt må du klikke på "Betal nå" -knappen for å fullføre bestillingen. Nettstedet viser deretter bekreftet bestillingsnummer og sender også en bekreftelses-e-post til innboksen din. I tilfelle problemer eller spørsmål kan du alltid sende oss en e-post på info@dermfix.eu
Kan jeg spore og se på bestillingene mine?
Når du har en registrert konto på Dermfix-nettstedet, vil du kunne logge inn og se fremdriften på bestillingen din, bekrefte bestillingsnummeret ditt og kontakte kundeservicen med dine nøyaktige bestillingsdetaljer om nødvendig. Når du er logget inn på din private Dermfix-konto, kan du endre faktura- og leveringsadresser, endre passord, skrive ut kopier av bestillinger, og selvfølgelig ombestille flere varer raskt og enkelt.